Senior‎ > ‎Junior‎ > ‎Nyheter fra Juniorlaget‎ > ‎

Regler Dana Cup

lagt inn 19. jul. 2013, 14:59 av Thomas Rossfjord   [ oppdatert 19. jul. 2013, 14:59 av Flemming Ottosen ]

Innkvarteringsregler 

·         Vi er 3 ansvarlig leder skal bo og være sammen med spillerne på skolen og på anlegget.

·         Det er strengt forbudt å medbringe og benytte alkohol og rusmidler under turneringen.

·         Det er forbudt å lage mat (f.eks. kaffe) i klasseværelser og på gangene.

·         Det er forbudt å henge brennbart materiell på gangene, stille benker og stoler utenfor osv.

·         Ingen adgang på skolene i fotballstøvler.

·         Det må ikke spilles fotball innendørs eller i skolegården - det må spilles på skolens idrettsanlegg.

·         Søppel skal kastes i de oppsatte søppelsekker.

·         Det skal være ro på skolen i tiden fra kl. 23.00 til 06.00.

·         Alle deltagere skal rette seg etter vakthavende leder på skolen.

·         Det er lagets ansvar selv å sørge for rengjøring i og utenfor eget område.

·         De innkvarterende er erstatningspliktige overfor evt. skader av inventar.

·         Oppbevaring av verdigjenstander m.m. i innkvarteringslokalene skjer på eget ansvar.

 

Internt i laget forholder vi oss til hovedregelen;

INGEN SPILLERE HAR LOV TIL Å FORETA SEG NOE SOM IKKE ER I OVERENSSTEMMELSE OG AVTALT MED LEDERE. DET VIL IKKE GIS TILLATELSE TIL Å ”SLIPPE SPILLERNE FRI” UTEN AVTALE ELLER AT EN AV LEDERNE ER MED! BRUDD PÅ REGLENE VIL MEDFØRE HJEMSENDELSE!

Comments